Skip to main content

Berlin na występach gościnnych

Berlin opracował oryginalny pomysł promowania się jako miasta nowoczesnego, pełnego startup’ów i dobrych pomysłów. Stworzył Pop into Berlin, rodzaj wystawy/centrum informacyjnego gdzie zareklamował 20 wybranych przedsięwzięć i inicjatyw, na które można się natknąć w stolicy Niemiec. Była tu zaprezentowana najmniejsza dyskoteka świata Teledisko, firma BigRep tworząca drukarki 3D, studio projektujące nowoczesne wyposażenie wnętrz minimum, ale także dwóch producentów wódki Berliner Winter i Our/Berlin. Wszystko to w otoczeniu miejskiej kultury miasta – tutejszego jedzenia, muzyki etc.

Pop into Berlin nie był przy tym sklepikiem stacjonarnym, ale raczej wystawą objazdową podróżującą za granicą. Był to projekt zaplanowany na okres jesienno-zimowy. W tym czasie przenosił się pomiędzy kolejnymi stolicami Europy, zajmując lokale w dzielnicach miasta uczęszczanych przez młodych ludzi. Zaczął we wrześniu od Sztokholmu, później był Londyn, Wiedeń, Amsterdam i Paryż.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

MIESZKAŃCY AMSTERDAMU SAMI TWORZĄ INTELIGENTNE MIASTO GOOGLE WZIĄŁ SIĘ ZA BUDOWANIE MIAST MIASTA EUROPY PRZECHODZĄ WE WŁADANIE NOCNYCH BURMISTRZÓW

 

Najpopularniejsze teksty

Brytyjczycy błyskawicznie wygasili węglowe piece

Budynki zero waste

Shein ma spore kłopoty przez greenwashing

Stacje paliw przyszłości

CO2 trzeba potraktować jak surowiec

Second hand walczy z Fast Fashion