Skip to main content

W ostatnich latach firmy autokarowe konkurowały z pociągami udostępniając pasażerom wbudowane ekrany, na których mogą oglądać filmy i grać. Coś, co znamy z długodystansowych lotów samolotem. Teraz FlixBus idzie jeszcze dalej i na czas podróży oferuje pasażerom okulary z wirtualną rzeczywistością.

Pierwsze testy tej technologii przeprowadził kilka miesięcy temu na trasach w Hiszpanii i Francji, a teraz chce nimi zawojować swój nowy rynek, USA. Okulary VR całkiem za darmo oferuje pasażerom jeżdżącym z Las Vegas do takich miast jak Tucson, Phoenix, Los Angeles czy San Diego i z powrotem. Urządzenie Pico Goblin 2 ma wgranych 50 gier, filmów i materiałów rozrywkowych. Na razie jest to trzymiesięczny program pilotażowy, ale pozytywne reakcje pasażerów w Hiszpanii i Francji wskazują, że usługa może na stałe wejść do oferty FlixBusa.

Wywodząca się z Niemiec firma jest dopiero kilka miesięcy na amerykańskim rynku, a szybko zrobiło się o niej głośno. Teraz to zestawy VR, a wcześniej bardzo konkurencyjne ceny zaczynające się od 5 dolarów za podróż w jedną stronę. Podobnie jak wbudowane w zagłówki ekrany z filmami, to także technologia zaadaptowana z branży lotniczej. Jako pierwszy okulary wirtualnej rzeczywistości swoim pasażerom zaoferował australijski Qantas i dzięki nim w trójwymiarze można m.in. oglądać miejsca, do których się właśnie leci.

/Fot: FlixBus//


PRZECZYTAJ TAKŻE:

Jeszcze nie dodano komentarza!

Twój adres nie będzie widoczny publicznie.

Najpopularniejsze teksty

Biblioteki na kółkach

Koniec poczty lotniczej

Ludzie uczą mówić rośliny

Bezpieczne przejście dla pum

Szybowce przyszłością lotnictwa

Elektroliza dobra na wszystko