Skip to main content

Obok tego budynku trudno przejść obojętnie. Smukły, strzelisty biurowiec, wbity klinem u zbiegu ulicy Pięknej i Koszykowej w Warszawie wzbudza zainteresowanie oryginalną architekturą. Do tego dochodzi lokalizacja, modna, odkąd dwa lata temu otworzono znajdująca się vis-à-vis Halę Koszyki. I w pewnym sensie to unikalna lokalizacja sprawiła, że właściciele The Nest zdecydowali nie robić z butikowego biurowca sterylnej siedziby dużej korporacji i postawił na otwartą przestrzeń coworkingową.
– Od początku chcieliśmy, aby to była jak najbardziej inkluzywna przestrzeń bez barier. Dzięki swojej oryginalnej formie budynek jest dostępny praktycznie na swojej całej długości od ulicy Pięknej albo Koszykowej – tłumaczy Sławomir Janiszewski, właściciel The Nest.

Coworking to dziś najszybciej rozwijający się segment wśród powierzchni biurowych. W ciągu ostatnich pięciu lat ten rynek na świecie wzrósł 11 razy. Coraz więcej ludzi wybiera coworkingowe powierzchnie ze względu na elastyczność wynajmu (można łatwo zwiększać lub zmniejszać zajmowaną przestrzeń), oferowaną jakość pracy oraz atmosferę. W The Nest ściany zostały pokryte marblingami (sztuka zdobienia powierzchni wzorami imitującymi marmur) autorstwa Katarzyny Korzenieckiej, a meble zaprojektowane przez polskich designerów z Beza Projekt. Za koncept i projekt marki, strategię komunikacyjną oraz system identyfikacji wizualnej odpowiedzialny jest butik kreatywny Futu Creative.

The Nest można zaliczyć do grupy coworków nowej generacji, takich jak NeueHouse w Los Angeles, Canopy w San Francisco, The New Work Project i Blender Workspace w Nowym Jorku czy The Bureau w Paryżu.
– Coworking przestaje być tylko ofertą dla młodych start-upowców. Oferujemy przestrzeń dla znudzonych pracą w korporacji profesjonalistów, którzy chcą ruszyć z własnym biznesem albo dużych firm szukających inspirującego miejsca pracy dla najlepszych swoich ludzi – tłumaczy Sławomir Janiszewski.

Ośmiokondygnacyjny budynek jest mieszanką wielu środowisk pracy: obok prywatnych gabinetów i biurek znajdują się różnej wielkości sale spotkań, klubowa kawiarnia, przestrzeń eventowa oraz strefa przyjazna dzieciom. Ten ostatni element, podobnie jak obecność profesjonalnych opiekunek zapewniających wsparcie rodzicom dobrze pokazuje podejście właścicieli The Nest do idei work-life balance. Nowe biuro ma nie być tylko miejscem pracy, ale przestrzenią, w której dobrze się czujemy i do której lubimy przychodzić.
The Nest to polska marka, a uruchomiony w połowie lipca cowork u zbiegu ulic Pięknej Koszykowej jest jej pierwszym obiektem. Firma już myśli o otwieraniu kolejnych coworków, w tym przynajmniej jeszcze dwóch w Warszawie.

Zdjęcia: Mikołaj Lelewski


PRZECZYTAJ TAKŻE:

Jeszcze nie dodano komentarza!

Twój adres nie będzie widoczny publicznie.

Najpopularniejsze teksty

Beton bez cementu

Miesięczny bilet napędza kolej

Kopenhaga pełna osiedli z kontenerów

Elektryczne taksówki niebawem polecą

Biblioteki na kółkach

Koniec poczty lotniczej

Ludzie uczą mówić rośliny