Skip to main content

Kaszlący bilboard ma zawstydzać palaczy

Rzucenie palenia to najczęściej podejmowane postanowienie noworoczne. W nurt realizacji takich ambitnych celów włączyła się sztokholmska sieć aptek organizując niecodzienną kampanię reklamową. Sfinansowany przez nią elektroniczny baner uliczny zaczyna kasłać, gdy mija go osoba paląca.

Zasada działania urządzenia jest bardzo prosta: interaktywny wyświetlacz został wyposażony w czujnik dymu. Kiedy jakiś zwęszy, spokojnie stojący na reklamie facet zaczyna kasłać jak doświadczony palacz.

Bardziej niż przestrogę przed skutkami palenia papierosów ma to za sobą nieść efekt zawstydzenia osoby palącej. Szczególnie dobre rozwiązanie w miejscach publicznych, np. na przystankach autobusowych, gdzie istnieje zakaz palenia, a wiele osób mimo to bezwiednie sięga po papierosy.


PRZECZYTAJ TAKŻE:

Jeszcze nie dodano komentarza!

Twój adres nie będzie widoczny publicznie.